עבור אל תוכן

בקרוב: Prototype 2


  • אנא התחבר בכדי להגיב
7 תגובות לנושא זה

#1
 Joker

Joker
  •  צוות לשעבר
  • 1846 הודעות
    • מונה תודות: 137 תודות
108
מעולה
  • מיקום: Israel

תמונה שפורסמה


הלר נגד מרסר - קרב מוטציות העל עומד להיפתח בחודש הבא בניו-יורק.



Prototype המקורי מ-2009 הציג אותנו לניו-יורק הנגועה במגיפה שהופכת את תושביה למוטציות רצחניות. במשחק הפעולה בעולם-פתוח הזה נכנסנו לנעליו של אלכס מרסר, אדם שבחשיפה למגיפה אמנם איבד את זכרונותיו אך בדרך פיתח יכולות על-טבעיות: ריצה על קירות, עור שהופך לשריון וגולת הכותרת – ידיים שהופכות למגוון כלי הרס. כשמוטנטים סוגרים עליו מצד אחד והצבא רודף מצד שני, יוצא מרסר למסע לשחזור זכרונו האבוד והוא לא יהסס להיפטר מכל העומד בדרכו בדרכים ברוטליות שמעלות סימני שאלה לגבי שלמות המרכיב האנושי של נפשו.


האפס הגדול

ב-Prototype 2 התקדמנו קדימה בזמן, וניו-יורק נקראת עתה New York Zero ומחולקת לשלושה איזורים: אזור אדום בו המוטנטים משתוללים חופשי, איזור צהוב שהוא מעין מחנה ריכוז לנגועים ואזור ירוק שבו נמשכים לכאורה חיים נורמליים בשכנות לאסון, אבל תחת עינו הפקוחה של הממסד הצבאי-בטחוני שאחראי מלכתחילה למגיפה.

אם העיר השתנתה - גיבור המשחק בכלל התחלף: בהמשך נגלם חייל בשם ג'יימס הלר, שמשפחתו נרצחה על ידי מוטציות והוא עצמו הודבק במגיפה על ידי מרסר, שהאג'נדה שלו מסתורית. הלר מפתח שנאה פתולוגית למרסר ולא יבחל באמצעים, בין אם היריב אנושי, מוטנט או איפשהו באמצע, עד שיקבל את ראשו של גיבור המשחק הראשון על מגש.





מוטציות - לביוב

מבחינת אזורים חדשים לחקור, Prototype 2 מתרחב אל מתחת לקרקע, אל תעלות הביוב ומנהרות הרכבת התחתית שהפכו למושבות מצורעים. ההבדל הגדול בין העיר הפתוחה שלמעלה לסביבה החדשה הוא עיצוב קלסטרופובי שאמור לספק עימותים אינטנסיביים מטווח אפס - כל הגועל של המוטציה בפרצוף. אם בעבר הייתם רצים אנכית על מגדל כדי לחמוק מקרב שלא הולך לטובתכם, פה האופציה הזו אינה קיימת ולכן חשוב להתנהל כך שלא תמצאו עצמכם מוקפים מוטנטים מורעבים.

האזור התת-קרקעי אמנם נשמע מסקרן, אבל גם על פני השטח צפויים להיות הפתעות ואתגרים. קחו לדוגמא את ה-Behemoth, מוטנט בגובה בניין מגורים שמסתובב באזור האדום וישמח להשתמש בגופה שלכם כקיסם שיניים.

אחת הבעיות המהותיות של Prototype הראשון הייתה שלא הייתה סיבה להשתמש בטווח היכולות הנרחב של הגיבור: שחקנים התקבעו על היכולת החביבה עליהם והיו משתמשים רק בה ,מאחר ויעילותן במצבים שונים הייתה פחות או יותר זהה. המפתחים ב-Radical Entertainment מתמודדים עם זה בהמשך ביצירת פרופיל יעילות שונה של כוחות שונים בהתאם למטרה. לדוגמא, שימוש בלהב יהיה יעיל מאוד בביתור מטרה עשויה בשר ודם, אך תתקשו להשיג איתו תוצאות מספקות בקרב עם רכב משוריין. כפי שהפך אופנתי במשחקי פעולה בשנים האחרונות, הלר יוכל בכל רגע להשתמש בשני כוחות/נשקים, אחד בכל יד, כך שהשחקן יוכל לתמרן בקלות בין קיצוץ אנשים לחלקי תצרף לבין ריסוק טנק בעזרת פטיש אימתני.





לילה עירוני טרוף

אחת הסיבות העיקריות לפופולריות של המשחק הקודם הייתה תחושת הכוח המפלצתי שהוא נתן לשחקנים, בין אם כשהם טורפים אנשים כדי לשאוב את זכרונותיהם או חוטפים מסוקים בעודם באוויר. Prototype 2 ינסה לפתח את האלמנט הזה לכיוונים חדשים. למשל, בכותר הראשון אלכס מרסר טרף אנשים בעיקר כדי לחבר חתיכות פלאשבקים לשחזור זכרונו; הלר יוכל להשיג מאותו תהליך מידע מעשי יותר לטווח הקרוב, כמו איפה חונים טנקים כבדים שפשוט מתחננים שנעשה עליהם סיבוב בעיר. הוא גם יאפשר לנו לאו דווקא להרוס את מכונות המלחמה שבהן אנו נאבקים, אלא גם להשתמש בהן: במקום למעוך רכב משוריין לגרוטאת מתכת, למה לא לנטרל אותו ע"י תלישת מכונת הירייה המחוברת אליו ולהשתמש בה כתותח יד בגודל לא סטנדרטי? משהו כמו האפשרות לתלוש מכונות יריה מטנקים ב-Crysis 2, אבל מיושם למגוון רחב יותר של רכבים ונשקים.

האזורים החדשים, העיר הגדולה הרבה יותר, ההבטחה לכוחות שימושיים יותר והסיפור - שמבטיח משחק צייד וניצוד מעניין בין שתי סופר-מוטציות, אחת עם תוכנית אב נעלמה והשניה מלאת כעס ושנאה, כל זה על בסיס גרפי משודרג, נשמעים כמו מתכון להמשך ראוי, אם הכל יתחבר כמו שצריך. נוכל להעריך אם האב-טיפוס הוליד דגם מסחרי משובח כאשר הוא יגיע לקונסולות, בסוף אפריל; שחקני מחשב מקבלים אותו שלושה חודשים מאוחר יותר, בסוף יולי.

וכמובן גיימפלי של המשחק :




קרדיט לGames.


#2
 Gandolph13

Gandolph13
  •  VIP
  • 7290 הודעות
    • מונה תודות: 228 תודות
146
מעולה
תודה מיכאל

#3
 NeoTrix

NeoTrix
  •  מנהלים ראשיים
  • 5533 הודעות
    • מונה תודות: 340 תודות
285
מעולה
לא התחברתי יותר מדי למשחק הראשון האמת...

תודה אבל על המידע :)

#4
 kApsy

kApsy

    Moyal55

  •  צוות לשעבר
  • 2357 הודעות
    • מונה תודות: 111 תודות
55
טוב
רק שיצא!!!

#5
 sadowm

sadowm

    ZSC FOR EVER

  •  Owner
  • 8137 הודעות
    • מונה תודות: 693 תודות
364
מעולה
:thankyou2:

#6
 elil

elil
  •  VIP
  • 2180 הודעות
    • מונה תודות: 204 תודות
145
מעולה
הראשון היה אחלה.. נקווה שגם השני.

#7
 KD_35

KD_35
  •  צוות לשעבר
  • 1884 הודעות
    • מונה תודות: 218 תודות
142
מעולה
תודה על הפרסום.
אני אישית את הראשון ממש אהבתי.

#8
 super123

super123

    משתמש חסום

  •  חסומים
  • 328 הודעות
    • מונה תודות: 9 תודות
8
רגיל
אחד המשחקים הבודדים שאהבתי שהוא לא COD




0 משתמשים קוראים נושא זה

0 משתמשים, 0 אורחים, 0 משתמשים אנונימיים