עבור אל תוכן

פרטים חדשים על המולטיפלייר של ME3


  • אנא התחבר בכדי להגיב
אין תגובות לנושא זה

#1
 BeniPeher

BeniPeher
  •  חסומים
  • 320 הודעות
    • מונה תודות: 10 תודות
2
רגיל
שתפו פעולה עם חברים כדי להציל את הגלקסיה - זה העקרון  שיעמוד מאחורי מצב המולטיפלייר של Mass Effect 3, שנחשף אתמול באופן רשמי  בשער של מגזין משחקים אוסטרלי. ב-Bioware פרסמו אמש פרטים ראשונים לגבי המצב המסקרן, שיתמקד במשחקיות Co-Op לא תחרותית.

המולטיפלייר יאפשר לעד ארבעה שחקנים לשתף פעולה בשורה של משימות  ייחודיות ובלעדיות למצב זה של המשחק. במהלך משימות אלה ישלטו השחקנים  בדמויות ייחודיות שהם ייצרו, ולא בדמויות ה"רגילות" של המשחק (המפקד שפרד  וחבריו הצבעוניים) שישארו בלעדיות למצב הסינגל-פלייר.

  תמונה שפורסמה

ב-Bioware מדגישים שקיימת הפרדה ברורה בין מצב הסינגל-פלייר  והמולטיפלייר של המשחק, ושלמרות שקיים קשר ביניהם, עליו נרחיב מייד, שחקן  שישחק רק בקמפיין לשחקן בודד לא יפגע מכך ולא יפסיד חלקים בסיפור. בסופו של  דבר, נכתב בעמוד השאלות-והתשובות של החברה, הדגש העיקרי במשחק יהיה, כמו  במשחקים הקודמים, על הסינגל-פלייר. המולטי הוא רק תוספת.

אז איך תשפיע התוספת הזאת על ההמשחק המלא? כאן נכנסת לתמונה מערכת חדשה  בשם Galaxy at War. המשחק כולו יעסוק במלחמה הגלקטית נגד הריפרס, ובמהלך  המשחק תוכלו לנקוט בצעדים שיעזרו להעלות את רמת הכוננות בגלקסיה. ככל שרמת  הכוננות הנ"ל תהיה גבוהה יותר, כך יהיה קל יותר להביס את הריפרס בסוף  המשחק.

משימות המולטיפלייר ישפיעו על רמת הכוננות הזאת - ולכן כן ישפיעו בסופו  של דבר על התוצאה הסופית. עם זאת, ב-Bioware מדגישים שניתן להעלות את רמת  הכוננות למקסימום גם ללא המולטיפלייר.

מצב המולטיפלייר של Mass Effect 3 פותח על ידי צוות נפרד מזה שפיתח את  הסינגל פלייר, ככה שלפחות על הנייר הוא לא צריך להשפיע על איכות המשחק.  ב-Bioware אמרו גם שמדובר במצב שמתאים לאופי הסדרה ולהתמקדות שלה בסיפור -  וזו הסיבה שהם בחרו לא לפתח גם מצב משחק תחרותי, שלדעתם היה פוגע בחוויה  זאת

מקור=VGAMES

נערך על-ידי BeniPeher, 11.10.2011 - 15:27 PM.





0 משתמשים קוראים נושא זה

0 משתמשים, 0 אורחים, 0 משתמשים אנונימיים