עבור אל תוכן

רשמים ראשונים מגרסאת האלפא של Battlefield 3


  • אנא התחבר בכדי להגיב
אין תגובות לנושא זה

#1
 DarkPassenger

DarkPassenger

    משתמש חסום

  •  חסומים
  • 1217 הודעות
    • מונה תודות: 60 תודות
18
רגיל


רשמים ראשונים מגרסאת האלפא של Battlefield 3

תמונה שפורסמה


שלום לכולם!

עבר כבר שבוע מאז שהחלו בדיקות גרסאת האלפא של BF3, מאז שהבדיקות התחילו   יצא לנו לראות הרבה מאוד תמונות, סרטונים ומשחקיות, כמובן שיחד עם כל המדיה   נוסף גם הרבה מאוד מידע חדש שלא ידענו על המשחק.

הנה סיכום של מרבית הדברים החדשים שלמדנו עד כה:

משחקיות

  • המשחק מרגיש יותר כמו BF2 מאשר BC2. קצב המשחק קצת יותר מהיר ממה שהיה בBF2, אבל נדמה שזה בגלל המפה ובגלל מצב המשחק RUSH.
  • בניגוד ל-BC2 בו יכולתם לרוץ בספרינט אך ורק קדימה, כעת אתם יכולים לרוץ בספרינט לכל כיוון שתחפצו.
  • אתם  יכולים לראות את הרגליים וכפות הרגליים שלכם כאשר אתם מסתכלים  למטה או   קופצים מעל חפצים. המאפיין הזה לא מרגיש מוזר כמו שהוא נשמע.
  • לא ניתן לבצע קפיצות ארנב (Bunny hopping) או צלילות דולפין(Dolphin diving).
  • מערכת ה-3D spotting הוכנה מחדש ושופרה. זה מרגיש כאילו אתה צריך להיות יותר מדויק כשאתה מבצע ספוט מאשר כמות הדיוק שנדרשה ב-BC2.
  • הקלאסים מרגישים הרבה יותר טובים וגם הרבה יותר הגיוניים על שדה הקרב(Assault נושא Med kit, בזמן ש-Support מספק תחמושת).
  • כל המשחק רץ בצורה חלקה מאוד ועם קצב פריימים גבוה, יש שאומרים שזה אפילו מרגיש קצת כמו Call Of Duty בחלק מהמקרים.
  • נראה  כאילו המשחק מוכן לפרסום-תוך-משחקי(שלטים, באנרים, מודעות...).  אבל  יכול  להיות שאלה סתם תמונות ובאנרים של BF3 שמופיעים בכל מיני  מקומות.

נשקים

  • קליטת הפגיעות והחיווי שלהם מרגישים הרבה יותר טובים מאשר איך שהם היו ב-BC2.
  • הנשקים נראים, נשמעים ומרגישים שונים מאיך שהם היו ב-BC2. השימוש בנשקים מרגיש יותר כמו ב-BF2 מאשר כמו ב-BC2.
  • ההבזק מהנשקים הוקטן וצומצם בהשוואה ל-BC2, עכשיו הוא דומה יותר לזה שהיה ב-BF2.


שמע

  • חד, צלול ומדמה חיים אמיתיים בדיוק כמו במשחקי BF אחרים.
  • סאונד נשמע יותר ריאליסטי ב-BF3, קצת כמו השימוש ב"קלטות מלחמה"("War Tapes") ב-BC2.
  • עדיין יש דיבור אוטומטי של חיילים סביבך, כולל דיבור של אויבים(דבר שחושף את המיקום שלהם, כמו ב-BC2).
  • כרגע אין Commo rose.
     


כלי רכב

  • עדיין  יש רק כלי רכב אחד, נגמ"ש  ה-LAV-25. השליטה מרגישה דומה לזו שהייתה   ב-BC2, אבל ירי התותח והסאונד  מרגיש הרבה יותר ריאליסטי, כאילו שאתה בתוך   נגמ"ש אמיתי.
  • זה הרגיש כאילו אתה זקוק לפחות טילים כדי להרוס לגמרי את ה-LAV יחסית ל-BC2.


גראפיקה/מנוע הרס

  • המשחק נראה נהדר, אין על מה להתווכח בעניין הזה.
  • האנימציות הרבה יותר מתקדמות מאלה שהיו ב-BC2 או בכל משחק FPS אחר.
  • מנוע  ההרס מרגיש הרבה יותר מוגבל מזה שהיה ב-BC2. יש בניינים שאפשר  להרוס,  יש  בניינים שאי אפשר להרוס. יש קירות שאפשר להרוס, וקירות שאי  אפשר להרוס.
  • אין באמת דרך להגיד אם העצם ניתן להריסה או לא לפני שמנסים.
  • יש הרבה מאוד מחסה שהיה ניתן להריסה ב-BC2 אבל הוא לא ניתן להריסה ב-BF3.
  • שימו לב: ייתכן שמנוע ההרס הוגבל למטרת הבדיקות של גרסאת האלפא, דבר שיכול להסביר את ההרגשה שיש פחות הרס.
  • התאורה נראית מדהימה, גם בתוך חלקים סגורים ופתוחים של המפה. בנוסף, ניתן לירות רק בחלק מהאורות הפנימיים, לא בכולם.


שונות

  • סיכות (Pins) הוחלפו בסרטים (Ribbons) בסגנון של BF2.
  • יש הרבה מאוד נשקים חדשים כמו G36C, MP7, M27.
  • עכשיו יש נשקים ומשגרי טילים ייחודיים לכל צבא.
  • כשתחנות M-COM מחומשות, מופיע מטען C4 עליהן. כשהתחנות מנוטרלות, ה-C4 נעלם.
  • מקבלים  100 נקודות עבור הריגה, 10 נוספות עבור ירייה לראש(Headshot),   מקבלים 30  נקודות עבור עזרה בהריגה(Kill assist). מקבלים 100 נקודות עבור   חימוש תחנת  M-COM ועוד 200 נקודות עבור הריסה שלה.


בשורה התחתונה
  • בניגוד למה שהרבה אנשים חושבם, המשחק מרגיש הרבה יותר כמו BF2 מאשר כמו BC2.
  •   קשה לבקר את קצב המשחקיות מכיוון שמשחקים במצב RUSH שמוגבל ל-32  שחקנים,   במפה עם מעט מרווח לתנועה והרבה קרבות בטווח קרוב - אז הגיוני  שקצב   המשחקיות יהיה מהיר.
  • במפות פתוחות במצב Conquest עם 64 שחקנים, לא קשה לדמיין שהמשחק ירגיש הרבה יותר כמו BF2. בנוסף, שימו לב שהרשמים הם עבור גרסאת ה-Alpha של המשחק - הוא עדיין רחוק מלהיות מוצר מוגמר.
מקור: vgames






0 משתמשים קוראים נושא זה

0 משתמשים, 0 אורחים, 0 משתמשים אנונימיים