עבור אל תוכן

כונן חיצוני לא עובד



  • אנא התחבר בכדי להגיב
13 תגובות לנושא זה

#1
 inmortal

inmortal
  •  חברים רשומים
  • 5 הודעות
    • מונה תודות: 0 תודות
0
רגיל
היי יש לי כונן חיצוני של WD 1000GB ULTRA
כשאני מחבר אותו למחשב המחשב מזהה חיבור (יש את הצליל של חיבור USB)
אבל הוא לא נפתח והוא תוקע את המחשב שלי..
יש אפשרות להציל אותו או שהלך עם כל החומר שהיה בפנים??

#2
 scodoo2

scodoo2
  •  חברים רשומים
  • 738 הודעות
    • מונה תודות: 77 תודות
48
בינוני
  • מיקום: ישראל
לא בטוח שהכונן לא תקין, אולי יש בעייה במחשב שלך, נסה לחבר אותו למחשב אחר ולראות מה קורה .
גם אם הכונן לא תקין הוא לא אמור לתקוע את המחשב .
אם בדקת והכונן באמת לא תקין, אפשר לנסות לשחזר את הקבצים שבו עם תוכנת  Recover My Files

#3
 DoctorWho

DoctorWho
  •  חברים רשומים
  • 668 הודעות
    • מונה תודות: 138 תודות
124
מעולה
  • מיקום: אצלך על המסך
אולי יש לך וירוס שם?

#4
 inmortal

inmortal
  •  חברים רשומים
  • 5 הודעות
    • מונה תודות: 0 תודות
0
רגיל
במחשב אחר זה גם לא עובד..
הבנתי שאפשר לפרמט אותו.. איך עושים את זה?

#5
 TheShark

TheShark
  •  חברים רשומים
  • 477 הודעות
    • מונה תודות: 57 תודות
50
טוב

צפה בהודעהinmortal, ב-23.02.2015 - 22:35 PM, אמר:

במחשב אחר זה גם לא עובד..
הבנתי שאפשר לפרמט אותו.. איך עושים את זה?
לפעמים הבעיה בבקר
תבדוק אם יש לך אחריות בדרך כלל זה 3 שנים

#6
 Tears of Steel

Tears of Steel

    F.L.S

  •  צוות לשעבר
  • 2297 הודעות
    • מונה תודות: 437 תודות
320
מעולה
רק שיהיה ברור: פירמוט ימחק את כל הקבצים.
אם הקבצים לא חשובים ויש אחריות עדיף לממש אחריות.

#7
 sp30690

sp30690
  •  חברים רשומים
  • 22 הודעות
    • מונה תודות: 1 תודות
1
רגיל
  • מיקום: New York, USA
פירמוט דיסק קשיח מתבצע בכמה צעדים פשוטים:

כניסה למחשב שלי > קליק ימני על הדיסק הקשיח אותו אתה רוצה לפרמט >  לחץ על "אתחול..." >

בחירת מערכת קבצים NTFS > לחץ על "התחל". התהליך לא אמור להמשך זמן רב, במידה והוא נמשך זמן רב

או שיש תקיעות במחשב בזמן התהליך או ניתוקים של הדיסק הקשיח, דע שהדיסק הקשיח שברשותך ייתכן מאוד והוא תקול

וישנם סקטורים פגומים שלא ניתן לתקן בשום דרך. במצב כזה עדיף לקנות דיסק קשיח חדש ולזרוק הישן.

נ.ב. במידה והאחריות עדיין בתוקף אני ממליץ לך ללכת ולנצל אותה לפני שתעשה פעולה כלשהי מהמצוין למעלה.

#8
 DTR-iL

DTR-iL

    Out Of Service! ;)

  •  צוות לשעבר
  • 828 הודעות
    • מונה תודות: 374 תודות
393
מעולה

צפה בהודעהinmortal, ב-23.02.2015 - 18:29 PM, אמר:

היי יש לי כונן חיצוני של WD 1000GB ULTRA
כשאני מחבר אותו למחשב המחשב מזהה חיבור (יש את הצליל של חיבור USB)
אבל הוא לא נפתח והוא תוקע את המחשב שלי..
יש אפשרות להציל אותו או שהלך עם כל החומר שהיה בפנים??

אני ממליץ לך לבדוק אם יש אחריות אולי יש לך סיכוי להציל את התוכן שיש שם.
קרה לי מקרה אחר שהדיסק הקשיח נדפק לגמרי,
יש ואם הוא מזהה לך חיבור לדעתי יש לך סיכוי להצליח להציל חלק מהמידע.
נסה את התוכנה...

GetDataBack for NTFS


פתחתי פה אשכול בעבר שעסק במקרה דומה, רק שאצלי נהרס כליל לאחר מכן.


בדוק את העניין "לחץ עליי".


בהצלחה.



#9
 inmortal

inmortal
  •  חברים רשומים
  • 5 הודעות
    • מונה תודות: 0 תודות
0
רגיל
קניתי אותו בבאג לפני פחות משנה.. איך אני יודע אם יש אחריות? כשאני נכנס לאתר של WD רשום שיש לי אחריות
עד 2017... אבל למי אני צריך לפנות.. אין לי את הקבלה מבאג?

החומר שיש עליו לא כלכך חשוב בגלל זה אין לי בעיה לפרמט אותו.. אבל הוא לא מופיע במחשב שלי ככונן.. אז מה אפשר לעשות

#10
 raziel

raziel
  •  חברים רשומים
  • 533 הודעות
    • מונה תודות: 46 תודות
42
בינוני

צפה בהודעהinmortal, ב-24.02.2015 - 13:44 PM, אמר:

קניתי אותו בבאג לפני פחות משנה.. איך אני יודע אם יש אחריות? כשאני נכנס לאתר של WD רשום שיש לי אחריות
עד 2017... אבל למי אני צריך לפנות.. אין לי את הקבלה מבאג?

החומר שיש עליו לא כלכך חשוב בגלל זה אין לי בעיה לפרמט אותו.. אבל הוא לא מופיע במחשב שלי ככונן.. אז מה אפשר לעשות
תלך אליהם אולי הם יכולים להוציא את החשבונית מהמחשב אצלם

#11
 Lady.R

Lady.R
  •  חברים בכירים
  • 437 הודעות
    • מונה תודות: 68 תודות
61
טוב
אחריות על דיסקים היא שנתיים בדכ.
אפשר להוציא העתק של הקבלה בבאג
גש תסביר להם את הבעיה.

#12
 sp30690

sp30690
  •  חברים רשומים
  • 22 הודעות
    • מונה תודות: 1 תודות
1
רגיל
  • מיקום: New York, USA

צפה בהודעהinmortal, ב-24.02.2015 - 13:44 PM, אמר:

קניתי אותו בבאג לפני פחות משנה.. איך אני יודע אם יש אחריות? כשאני נכנס לאתר של WD רשום שיש לי אחריות
עד 2017... אבל למי אני צריך לפנות.. אין לי את הקבלה מבאג?

החומר שיש עליו לא כלכך חשוב בגלל זה אין לי בעיה לפרמט אותו.. אבל הוא לא מופיע במחשב שלי ככונן.. אז מה אפשר לעשות

הבעיה הזו מוכרת בדיסקים קשיחים ניידים של ווסטרן-דיגיטל, סימן שהדיסק הקשיח איננו.

אני ממליץ לך להבא לא לקנות דיסק קשיח נייד ולהשאיר אותו פועל 24/7, אלא אך ורק לגבות קבצים

ולהשאיר את הדיסק קשיח בצד (לא להשתמש בו קבוע) ולגשת אליהם בעת הצורך.

על מנת לאחסן קבצים ולהשתמש בהם באופן יום-יומי, אני ממליץ על דיסק קשיח פנימי, מומלץ SSD כמובן,

אבל החיסרון היחידי שקיים ב-SSD זה המחיר הגבוה.

נערך על-ידי sp30690, 25.02.2015 - 19:39 PM.


#13
 inmortal

inmortal
  •  חברים רשומים
  • 5 הודעות
    • מונה תודות: 0 תודות
0
רגיל

צפה בהודעהsp30690, ב-25.02.2015 - 19:21 PM, אמר:

הבעיה הזו מוכרת בדיסקים קשיחים ניידים של ווסטרן-דיגיטל, סימן שהדיסק הקשיח איננו.

אני ממליץ לך להבא לא לקנות דיסק קשיח נייד ולהשאיר אותו פועל 24/7, אלא אך ורק לגבות קבצים

ולהשאיר את הדיסק קשיח בצד (לא להשתמש בו קבוע) ולגשת אליהם בעת הצורך.

על מנת לאחסן קבצים ולהשתמש בהם באופן יום-יומי, אני ממליץ על דיסק קשיח פנימי, מומלץ SSD כמובן,

אבל החיסרון היחידי שקיים ב-SSD זה המחיר הגבוה.
אתה צודק הוא באמת היה פועל 24\7 .. אני יכול להוכיח שקניתי אותו בבאג דרך חיוב באשראי.. אתה אומר שיחליפו לי?

#14
 sp30690

sp30690
  •  חברים רשומים
  • 22 הודעות
    • מונה תודות: 1 תודות
1
רגיל
  • מיקום: New York, USA

צפה בהודעהinmortal, ב-26.02.2015 - 01:14 AM, אמר:

אתה צודק הוא באמת היה פועל 24\7 .. אני יכול להוכיח שקניתי אותו בבאג דרך חיוב באשראי.. אתה אומר שיחליפו לי?

עם האחריות עדיין בתוקף סביר להניח שכן. תנסה.





תויגו גם עם אחת או יותר ממילות המפתח הללו: עזרה

0 משתמשים קוראים נושא זה

0 משתמשים, 0 אורחים, 0 משתמשים אנונימיים