עבור אל תוכן

ניצול מקומם: הוט צירפה לטריפל אלמנה קשישה ללא מחשב ובלי ידיעתה - וחייבה אותה באלף שקל בחודש


  • אנא התחבר בכדי להגיב
8 תגובות לנושא זה

#1
 koby21

koby21

    Danny Welbeck <3

  •  VIP
  • 2776 הודעות
    • מונה תודות: 550 תודות
472
מעולה
הוט סירבה להעניק החזר על החיובים המופרזים, סירבה להציג מסמכים ולא אפשרה ללקוחה לקבל פירוטי שיחות ■ הוט: "הנושא בבדיקה מקיפה, אך הואיל ומדובר בלקוחה מבוגרת ועל מנת להעניק לה פתרון, נזכה אותה באופן מיידי"

ניצולם של לקוחות מבוגרים, שמתקשים לעתים לעקוב באופן שוטף אחר התנהלות החשבונות מול חברות שונות, מקומם במיוחד. כזה הוא סיפורה של ר', אלמנה לקויית שמיעה המתגוררת לבדה בדירה, שבביתה הופיע בסוף 2013 נציג חברת הוט שהודיע לה כי "היום מחליפים את כל המודמים של הטלפונים". ר' שיתפה אותו בבעיות שצצו באותה התקופה בקו הטלפון שלה, וחשבה שסוף סוף ניתן מענה לניסיונותיה לפנות למוקד השירות בעניין.


אלא שבדיעבד, גילתה כי מהות הביקור הייתה שונה לגמרי: ללא ידיעתה, צורפה ר' למסלול טריפל - מבלי שכלל תחזיק במחשב ביתי או תידרש לשירות אינטרנט. אם עד המעבר הכפוי שילמה סכום (גבוה למדי) של 300 שקל בחודש עבור שרותי הוט (טלפון ללא הגבלת שיחות וכבלים), החל כרטיסה להיות מחויב בסכום חסר תקדים ופשר של 1,000 שקל בחודש.


ילדיה של ר', שהבחינו רק במאי האחרון בחיובים המופרזים בכרטיס האשראי, ניסו שוב ושוב לפנות לחברה אך לא נענו תקופה ארוכה בטלפון או במייל. כשכבר הצליחו ליצור קשר עם נציג שירות, לא נענו בקשותיהם להחזר עבור הגבייה או להעברת תמליל שיחה או חוזה שמצדיקים את קיומה. גם בקשת הביטול לטריפל שלא הוזמן נענתה בקביעת מועד ניתוק רק 30 יום מאוחר יותר. ר' הודיעה כי אין בכוונתה לשלם עבור 30 יום נוספים.


אם לא די בכל אלה, יום לפני הניתוק התקשר נציג הוט והודיע על נכונות יוצאת דופן להחזיר את ר' לחבילה הישנה ב-300 שקל לחודש, זאת בתנאי שתסכים לשלם להוט את חשבונית יוני - 1,000 שקל, נזכיר - החודש שבו כבר הודיעה על ניתוק. היא כמובן סירבה, ונציג החברה הגיע לבצע ניתוק מהטלפון ומהכבלים.


חודשיים לאחר מכן, להוסיף חטא על פשע, שבה הוט וגבתה את אותם 1,000 שקל עבור חודש ההמתנה. לאורך כל ההתנהלות מולם סירבו נציגי הוט להציג מסמכים ולא אפשרו ללקוחה אפילו לקבל את פירוטי שיחות הטלפון. מכאן, אומרת ר' להוט, הכיוון הוא בית המשפט.


תגובת הוט: "הנושא נמצא בבדיקה מקיפה, אך הואיל ומדובר בלקוחה מבוגרת ועל מנת להעניק לה פתרון, נזכה אותה באופן מיידי, עוד טרם קבלת ממצאי הבדיקה".


מקור: http://www.globes.co...?did=1001001993




לא יאומן. מתי ישימו לזה סוף? מקרה דומה אגב קורה בחברות הסלולר הותיקות והספקיות למיניהם: אצל לקוחות וותיקים שלא מעודכנים במחירים, המחירים פשוט בשמיים. אין ספק שיש ללקוחות אשמה בזה שהם לא מעדכנים את החבילות, אבל למה זה קורה מלכתחילה? למה אין חוק כלשהו נגד זה? יש כאלה שמשלמים 100 שקל לבזק בינלאומי בזמן שהמחיר הוא 30 שקל.



קיבל תודות על-ידי 1 משתמש:

#2
 Master-D

Master-D

    Man Utd 4 LIFE

  •  מנהלים
  • 856 הודעות
    • מונה תודות: 94 תודות
113
מעולה
  • מיקום: FSC
לא מפתיע אבל זה ביזיון שזה קורה

#3
 LiRoN18

LiRoN18
  •  חברים רשומים
  • 40 הודעות
    • מונה תודות: 9 תודות
6
רגיל
  • מיקום: במחשב שלך
אני לא מבין איך כל פעם מחדש אנחנו נחשפים להתנהלויות הכושלות של הוט כחברה ואיך כל פעם מחדש החברה עדיין קיימת.. צריכים לסגור אותה ומהר

#4
 DoctorWho

DoctorWho
  •  חברים רשומים
  • 671 הודעות
    • מונה תודות: 138 תודות
125
מעולה
  • מיקום: אצלך על המסך

צפה בהודעהLiRoN18, ב-21.01.2015 - 16:43 PM, אמר:

אני לא מבין איך כל פעם מחדש אנחנו נחשפים להתנהלויות הכושלות של הוט כחברה ואיך כל פעם מחדש החברה עדיין קיימת.. צריכים לסגור אותה ומהר
מסכים איתך בהחלט

#5
 DoctorWho

DoctorWho
  •  חברים רשומים
  • 671 הודעות
    • מונה תודות: 138 תודות
125
מעולה
  • מיקום: אצלך על המסך
והכי מצחיק שמעל הכתבה יש פרסומת של הוט

#6
 NickF

NickF

    Master

  •  Owner
  • 3547 הודעות
    • מונה תודות: 72 תודות
139
מעולה
אתמול נציג שלהם רצה לבוא אליי ולשכנע אותי לעבור :lolu:

ביזיון וחרפה מה שהם עושים וכל הקנסות לא עוזרים.
הם במאבק הישרדות וכל האמצעים כשרים בעיניהם.

#7
 maor26

maor26
  •  תורמים
  • 208 הודעות
    • מונה תודות: 68 תודות
56
טוב
ביזיון שנותנים לדברים כאלה להמשיך לקרות....

#8
 stewie

stewie

    Andrés Iniesta <3

  •  מנהלים
  • 3803 הודעות
    • מונה תודות: 381 תודות
451
מעולה
חברה מסריחה פשוט גועל נפש
אבל יש לנו מדינה מגעילה שלא עושים שום דבר בנושא
אני חושב שעונש הולם לחברה כמו הוט
זה קנס של  מיליון שקל על כל לקוח
אולי ככה הם ילמדו לקח ויפסיקו לגנוב כסף
תחשבו כמה אנשים אוכלים אותה בגללם יש כלכך הרבה
ואני בטוח שגם אחד מכם שם לב פעם אחת שהם לקחו יותר כסף ממה שצריך
פשוט נמאס מהם!!!!!!!!!
אני מאוד מקווה שיום אחד הם יפשטו רגל כי זה יהיה עונש הולם

#9
 TheShark

TheShark
  •  חברים רשומים
  • 480 הודעות
    • מונה תודות: 57 תודות
50
טוב
נראה לי שהסיבה שהוט עוד קיימת זה כדי שיס/בזק לא תהפוך למונופול
אם היה מישהו שיכול היה לקחת את מקומה של הוט כנראה שהיא לא הייתה קיימת יותר




0 משתמשים קוראים נושא זה

0 משתמשים, 0 אורחים, 0 משתמשים אנונימיים