עבור אל תוכן

תגי הסצינה בשחרורי וידאו.



  • אנא התחבר בכדי להגיב
20 תגובות לנושא זה

#1
 DTR-iL

DTR-iL

    Out Of Service! ;)

  •  צוות לשעבר
  • 828 הודעות
    • מונה תודות: 374 תודות
393
מעולה
שלום לכולם, היום תקבלו שיעור קטן \ הדרכה, על תגי הסצינה העולמית בכל הקשור לשחרורי סרטים ווידאו.

נתחיל בהקדמה קטנה,
הסצינה המדוברת פה באתר - היא סצינת P2P (כל הטורנטים, אימיול, תוכנות שיתוף בסגנון).
הסצינה שממנה נלקח המידע, סצינת הסרטים העולמית.

משמעות המונח P2P (ויקיפדיה):
רשתות תקשורת מחשבים, רשת עמית לעמית (באנגלית: Peer to Peer או בקיצור P2P), היא רשת תקשורת בה כל אחד מהקצוות מתפקד הן כלקוח והן כשרת, וכל אחד מהקצוות מסוגל ליזום או לסיים התקשרות וכן לספק או לדרוש שירותים.
בהשוואה לרשת שרת לקוח בה יש הבחנה ברורה בין הצדדים השונים ברשת, ברשת עמית לעמית אין הבחנה כזו, והרשת מתפקדת באופן מבוזר, ללא צורך בתיווך או תלות בגורם מרכזי כלשהו.
רשתות עמית לעמית משמשות בעיקר ברשתות שיתוף קבצים, בהן כל משתמש מאפשר לשאר המשתמשים להוריד קבצים מהמחשב שלו, ומקבל בתמורה גישה לקבצים ממחשבי המשתמשים האחרים. השימוש בהתקשרות זו להחלפת קבצים המוגנים בזכויות יוצרים (בעיקר קובצי מוזיקה בפורמט MP3 וסרטים) מקשר את הטכנולוגיה פעמים רבות לפיראטיות ולחוקיות המוטלת בספק. עם זאת, הטכנולוגיה כשלעצמה היא חוקית לחלוטין, ורק השימוש בה למטרות פיראטיות אינו חוקי (בדומה לצורבי תקליטורים ולמכוניות המשמשת לדבר עבירה).

------------------------------------------------------------------------------------------------

סרט בדרך כלל ישוחרר במספר פורמטים ובגירסאות שונות, זה קורה בעיקר מפני שקובץ המקור שהקבוצות השונות משתמשות בו - משתנה. (המקור יכול להיות בלוריי, מצלמה, דיוידי ועוד גירסאות שתקראו עליהם פה בהמשך..)
הסרטים הפיראטיים הללו לרוב משוחררים על ידי קבוצות סצינה מאורגנות,
לרוב מכנים את הקבוצות האלה: "קבוצות סצינה \ קבוצות ווארז".
שחרור ראשוני של סרט הוא לרוב באיכות גרועה (מצלמה, מפאת מחסור במקורות), ועם הזמן יוצאים שחרורים חדשים של אותו הסרט באיכויות טובות יותר.

------------------------------------------------------------------------------------------------

לא אלך יותר מידי אחורה היסטורית בעניין,
אבל אציין שעד כה בשנים האחרונות השתמשו בסצינה בפורמט בקודק הXvid המשוייך לפורמט המכל Avi.
בפברואר 2012, התאחדות של קבוצות שחרור פופולאריות בסצינה הכריזו רשמית על x264, קודק הH.264 החינמי,
כסטנדרט חדש עבור שחרורים, בעודו מחליף את הפורמט הישן שהיה Xvid (קבצי Avi).
המעבר לH.264 בודד את Avi לטובת קבצי mp4 ומאטרוסקה (mkv), למרות שקבצי avi עדיין מאוד נפוצים.

------------------------------------------------------------------------------------------------

התגים בשחרורים ומה מסתתר מאחורי כל תג:

CAM (נפוץ מאוד) - מאופיין בתור CAM \ CAMRip בשם השחרור.
הוא עותק שצולם בתוך אולם הקולנוע תוך שימוש במצלמה או מכשיר סלולרי,
מקור השמע הוא המיקרופון של המצלמה (איכות ריצפה), ריפים של מצלמה מופיעים לרוב די מהר לאחר הפרימיירה הראשונה של הסרט, או בתחום זמן השבוע הראשון של הסרט באקרנים.
האיכות משתנה בין זוועה לטוב-סביר, זה תלוי בקבוצה של האנשים שמבצעים את ההקלטה והרזולוציה בה המצלמה משתמשת. החיסרון העיקרי כיום של איכות זו הוא השמע.
המיקרופון לא מקליט רק את השמע הוא מקליט גם קולות שברקע האולם (צחוקים של אנשים, שיעול, פלאפונים מצלצלים). וגם המצלמה לפעמים קולטת אנשים קמים ועולים או יורדים במדרגות תוך כדי הסרט.

Telesync (נפוץ מאוד) - מאופיין בתור TS \ TELESYNC \ PDVD בשם השחרור.
טלסינק, זאת הברחת הקלטה מתוך אולם הקולנוע, לרוב זה מצולם בעזרת מצלמה מקצועית על טריפוד (סטנד) בתוך תא ההקרנה (כן, אנשי צוות האולם, מקליטים את זה בצורה מקצועית).
ההבדל העיקרי בין CAM לTS הוא בשמע.
לכידת האודיו בטלסינק מתבצעת דרך חיבור ישיר למקור השמע של הסרט (בכל זאת הבנאדם מתפעל את הסרט).
לעיתים קרובות, עם חיבור משדר מיקרו FM שמקבלים אנשים עם בעיות שמיעה, או בקולנועי דרייב-אין (אין בארץ עד כמה שידוע לי).
לעיתים קרובות מתבלבלים בתגיות וקוראים לCAM בשם טלסינק.
PDVD - ידוע גם כPre-DVD (שחרור דיוידי מוקדם), שחרורים אלה ניתן למצוא לרוב בהודו או בסרטים הודיים,
עם סרטים מהוליווד כרוב משמעותי, האיכות הנמוכות CAM\TS משוחררות בהודו, צורבים אותם על DVD ברחובות,
ואח"כ (ברוב חוצפתם) הם עושים ריפ לדיוידי הזה והם מכנים את השחרורים האלה PDVD-rips.
לפעמים הם מתבלבלים בשם ומשחררים את זה כDVDRip, בגלל השם.

Workprint (נדיר מאוד) - מאופיין בתור WP \ WORKPRINT בשם השחרור.
הוא עותק מגירסא לא גמורה של הסרט המופק בסטודיו (זוהי הדלפה לרוב מהאולפנים\הסטודיו הגראפי שעושה את האפקטים של הסרט.
בגירסא זאת לרוב חסרים אפקטים, וחסרים חלקים מסויימים בסרט בשונה מהגירסא המלאה והסופית.
בחלק מהוורקפרינטס יש אינדקס זמן באחת הפינות העליונות של התמונה, ובחלקם יש אפילו WaterMark
(שזה תמונה עם שקיפות מסויימת שאומרת שזה רכוש האולפן או משהו כזה, האולפנים משתמשים בזה כאמצעי הגנה למניעת הדלפה של גירסאות סופיות, לא תמיד זה עובד להם).
סרט וורקפרינט לדוגמא:
(שוחרר לפני תאריך האקרנים באיכות תמונה די קטלנית, אך מתאפיין בחוסר אפקטים - זוהי לא גירסא סופית):
X-Men Origins Wolverine 2009 PROPER WORKPRINT XviD-RUBY

Telecine (די נדיר כיום) - מאופיין בתור TELECINE \ TC בשם השחרור.
עותק שעובר תהליך מגלגל ההקרנה האנלוגי, לפורמט דיגיטלי באמצעות מכונה ייעודית לכך.
אלו היו נדירים כיוון שמכונות טלסין היו מאוד יקרות ומאוד גדולות.
עם זאת לאחרונה הם נעשו שחרורים פופולאריים, לטלסין יש איכות די דומה לDVD כיוון שהטכנולוגיה בשימוש היא בעצם אותה טכנולוגיה שבאמצעותה עשו דיגיטציה לסרט האורגינל מהסרט לDVD.
וכמו כל דבר טוב, התוצאה נחותה, כיוון שהחומר בשימוש המכונות הללו וגלגל ההעתקה הוא באיכות ירודה.
מכונות טלסין גורמות לקפיצות תמונה (צילום מראה) של שמאל\ימין, ואיכות הצבעים ירודה בהשוואה לDVD.

Pay-Per-View Rip (נפוץ) - מאופיין בתור PPV \ PPVRip בשם השחרור.
שחרורי "שלם עבור צפייה) PPV" באים ממקורות כאלה.
כל שחרורי הPPV הם של תכנים\סרטים חדשים לגמרי שעדיין לא שוחררו לסקרינר או לDVD, אך זמינים לצפייה עבור לקוחות בתי מלון.

Screener (נפוץ) - מאופיין בתור SCR \ SCREENER \ DVDSCR \ DVDSCREENER \ BDSCR בשם השחרור.
אלו הם שחרורים מוקדמים של דיוידי או בלוריי. של הגירסא התיאטרלית של הסרט, לרוב שולחים את הגירסא הזאת
למבקרי סרטים, חברי האקדמיה לשחקנים, ובכירים בהפקה למטרת ביקורת.
לסקרינרים יש לרוב כיתוב\הודעה מוטמע בתמונה עם כיתוב בסגנון:
"הסרט בו אתם צופים הוא למטרת קידום, אם רכשתם אותו או צפיתם בו במקור אחר אנא חייגו ל1800-NO-COPIES"
או יותר נפוץ שזה נשלח לקבלת פרס כלשהו מוטמעת הודעה בסגנון: "לשיקולכם"...
חוץ מזה חלק מהאולפנים משחררים את הסקרינרים במצב בו חלק מהסצינות בסרט הן בשחור לבן.
בנוסף לכך שיש את ההטמעות כתוביות\וסצינות השחור-לבן, האיכות ירודה במעט מDVD רגיל - זאת עקב ההשקעה הקטנה ביצירת DVD לטווח הקצר.
שימו לב שהתוכן עלול להשתנות בגירסא הסופית של הסרט, ויש ספק בהרבה מקרים האם המקור הסקרינר הוא באמת מDVD.

R5 (נפוץ) - מאופיין בתור R5 \ R5.LINE \ R5.AC3.5.1.HQ בשם השחרור.
הR5 הוא גירסאת DVD סופית של הסרט מ"איזור 5". (Region 5)
איזור 5 מכיל בו את התת יבשת ההודית, לרוב - אפריקה, צפון קוריאה, רוסיה, ומונגוליה.
שחרורי R5 שונים משחרורים רגילים שכן הם העברה ישירה ממכונת TELECINE ללא עיבוד כלשהו של התמונה.
אם הדיוידי לא מכיל פסקול באנגלית, מוסיפים לו פסקול ממקור אחר ועושים סנכרון כך שיתאים, במצב כזה, מוסיפים את ה"LINE" לתג הזה. זה אומר שהסאונד הוא לא איכותי כמו הDVDRips הרגילים.
לפצות על האיכות הירודה, חלק מהקבוצות האלה לוקחים את הפסקול באיכותו הגבוהה (6 ערוצים) עורכים ומוסיפים אותו לוידאו. הם מסירים את החלקים שלא מדוברים באנגלית באודיו ועושים סנכרון סאונד על מה שנשאר.
מה שמותיר אותנו עם איכות סאונד גבוהה בתוצאה הסופית, לרוב מומלץ לקרוא את קבצי המידע (NFO) המצורפים
לקבצים אלה, שכן שם רשום התהליך שהסרט עבר - עד שהגיע לתוצאה הסופית.

DVD-Rip (נפוץ מאוד) - מאופיין בתור DVDRip בשם השחרור.
גירסא סופית של סרט, לרוב זה משוחרר לפני שזה זמין לרכישה באיזור המקור.
לרוב בשימוש בפורמט הXvid עם קובץ המכל avi. ושמע באיכות mp3 או AC3.

DVD-R (נפוץ מאוד, היום פחות) - מאופיין בתור DVDR \ DVD-Full \ Full-Rip \ ISOrip \ losslessrip \ untouchedrip \ DVD-5/DVD-9 בשם השחרור.
גירסא סופית של הסרט בפורמט דיוידי, לרוב עותק סופי (מושלם) של הדיודי המקורי - אם הוא שוחרר כDVD-9.
לרוב מסירים את התפריטים והאקסטרה תכנים המצורפים כדי להתאים את הסרט לצריבה על מדיות DVD-5...
untouched/lossless אומר שהיחס של הסרט ב"קריעה" (ריפ) שלו הוא 1:1 ולא נגעו בקבצים.
DVDR-5 ישקול 4.37GiB.
DVDR-9 ישקול 7.95GiB.

קיימים עוד סוגי ריפים מהטלויזיה בעיקר באיכויות שונות.
לא נרחיב עליהם כי זה מיותר..
למשל:
VODRip זה ריפ מהויאודי.. HDTV זה ריפ ממקלט (ממיר HD) שתומך בHD והאיכות עוברת את הDVD פה.

BD/BRRip (נפוץ מאוד) - מאופיין בתור:
BDRip
BRRip
Blu-Ray / BluRay / BLURAY
BDR
BD5/BD9 (ידוע גם כ-BD25/BD50)

בדומה לדיוידי-ריפ, רק שהמקור פה הוא דיסק בלוריי.
הגודל של ריפ כזה לעיתים קרובות דומה במשקל הקובץ לקבצי DVDRip, כיוון שלמקודדים יש מקור טוב יותר.
טעות גדולה שנופלת בקרבת מורידים רבים (כמוני וכמוכם) הוא שהם חושבים שBDRip וBRRip - זה אותו הדבר.
ההבדל הוא שBDRip בא ישירות מהמקור מהדיסק בלוריי המקורי, כשהBRRip הוא קידוד של הפצה קודמת, לרוב מגירסאת 1080P של קבוצה אחרת.
BDRip זמין בכל הפורמטים Xvid או x264 וגודל הקובץ יכול להגיע עד 4GiB, תלוי באורך הסרט ובאיכותו.

WEB Rip (נפוץ כיום) - מאופיין בתור WEB-Rip \ WEBRIP \ WEB Rip בשם השחרור.
זוהי קריעה תוך הקלטת הוידאו מהמסך, או קריעת וידאו משידור אינטרנטי כלשהו כמו Hulu או Netflix.
האיכות משתנה - מאיכות גרועה (Xvid) לאיכות עילית (x264).
פה יש עוד גורמים שמשפיעים על האיכות כמו מהירות האינטרנט והמפרט של המחשב המבצע את ההקלטה.

WEB-DL (נפוץ מאוד) - מאופיין בתור WEBDL \ WEB DL \ WEB-DL בשם השחרור.
זה יכול להיות סרט או סדרה שהורדה ע"י אתר המאפשר הורדת תכנים כאלו - כמו אמאזון או אייטונס.
האיכות היא די טובה פה, איכות הוידאו היא (H264) והאודיו לרוב (AC3\AAC).
היתרונות בהורדה תכנים עם התג הזה, הוא שאין בהורדות הללו שום לוגו של ערוץ, וזאת צפייה נקייה בפרק מלא.
בדיוק כמו צפייה בסרט בלוריי מקורי.

איזורים:
כידוע לכם לכל איזור יש שיטת שידור בה המכשירים שנמכרים במדינה שלכם תומכים...
2 שיטות שידור הכי נפוצות הן NTSC (שיטת השידור בארה"ב) ו-PAL (שיטת השידור בארץ ישראל).
האיכויות משתנות בהתאם לאיזור, תוכן שמובא על דיסק NTSC לא ינגן את עצמו על טלויזיית PAL וההיפך.

האיזורים לפי דיוידי (Regions) הם:
* R0 - אין קידוד איזור.
* R1 - ארה"ב, קנדה.
* R2 - אירופה, כולל טורקיה, מצרים, ערב הסעודית, יפן, ישראל, ודרום אפריקה.
* R3 - קוריאה, תאילנד, ויאטנאם, בורנאו ואינדונזיה. (זה לא הקונדום).
* R4 - אוסטרליה, ניו זילנד, מקסיקו, הקאריביים ודרום אמריקה.
* R5 - הודו, אפריקה, רוסיה ומדינות האיחוד הסובייטי לשעבר.
* R6 - רפובליקת אנשי סין (סין בקצרה..).
* R7 - שמור לשימוש עתידי, לעותקי דיוידי המוגנים בזכויות יוצרים, ושחרורים מוקדמים באסיה.
* R8 - למטוסים וספינות.
* R9 - הרחבה, לרוב בשימוש כ-Region Free (פתוח לכולם).
באיזורים R1 וR2 יש את האיכות הכי טובה של התוכן.

האיזורים לפי בלוריי (BD Zone) הם:
לבלוריי יש סכמה יותר פשוט, והרבה יותר הגיונית מאיזורי השידור של DVD.
לבלוריי יש 3 איזורי שידור, מחולקים בצורה הבאה:
Region A: ארה"ב, יפן, אמריקה הלטינית, מזרח אסיה (חוץ מסין).
Region B: אירופה, אפריקה, אוסטרליה, ניו זילנד.
Region C: סין, רוסיה, הודו, שאר המדינות.

למרות כל איזורי השידור בבלוריי, רוב הדיסקים בפורמט הזה משתחררים ללא קידוד איזור.
אולם ייתכנו התנגשויות בשיטות השידור בין הדיסק למסך הטלויזיה שברשותכם (PAL\NTSC)
אבל אין לכם ממה לדאוג כי אם יש לכם LCD\LED אתם יכולים להירגע רוב הטלויזיות שנמכרות בארץ ישראל,
תומכות בשתי שיטות השידור הללו.

תגים נוספים בשימוש הסצינה:
DL - בא מהמונח Dual Language במידה ויש לסרט 2 פסי קול. או ML - במידה ויש לו פס קול אחד.
FS / WS - מייצג את יחס רוחב\גובה הסרט - FS = מסך מלא (FullScreen) בעוד WS מייצג מסך רחב (WideScreen).
SE - בא מהמונח Special Edition (גירסא מיוחדת) ככל הנראה יכיל אקסטרה תכנים שלא ניתן יהיה למצוא בגירסאות האחרות.
STV - בא מהמונח Straight to Video, הסרטים הללו כנראה שמעולם לא שוחררו לקולנוע, וישר שוחררו לDVD או לVHS (וידאו).
Dubbed - סרט מדובב, לא הפס קול המקורי, ייתכן ויכיל מספר פסי קול שביניהם המקורי מסתתר.
Custom.Subbed - סרטים לעיתים משתחררים עם תירגומים שהם לא התרגום המקורי מהDVD.
iNTERNAL - גירסא פנימית, זוהי גירסא פרטית של הקבוצה, והיא לא תשוחרר לעולם החיצון ללא דרישה של Sysop (אחד מהמנהלים בקבוצה) הגירסא הזאת לא תקבל ניוק לעולם (Nuke משמעו שהקובץ פגום\עבר על חוקי הסצינה).
LiMiTED - שחרור מוגבל משמעו שהסרט הופץ בפחות מ500 אולמות קולנוע בארה"ב ופחות מ300 אולמות באנגליה, ולכן הוא מוגדר גירסא מוגבלת. בעיקר עבור סרטים קטנים, סרטי אומנות, או החרא שמשדרים בפסיבל קאן לסרטים.
COMPLETE - שחרור שלם של גירסא שלא נגעו בה, As Is (כמו שהיא).


הרחבה על SECAM\PAL\NTSC לחרשנים ביניכם: :)
PAL
(ראשי תיבות של Phase Alternating Line) היא שיטת שידור טלוויזיה המקובלת במרבית מדינות העולם, כולל אירופה וישראל, בניגוד לשיטות ה-NTSC וה-SECAM המקובלות במספר מצומצם יחסית של מדינות.
בשיטת PAL הווידאו מחולק ל-25 פריימים בשנייה. כל פריים מחולק לשני שדות, ובכל שדה מחצית מכמות המידע. תותח האלקטרונים במכשירי הטלוויזיה הביתיים הנפוצים סורק את המסך מלמעלה למטה. בכל פריים נסרק המסך פעמיים. בסריקה הראשונה, מודלקים רק הקווים האי-זוגיים, זהו השדה הראשון (שדה עליון). בסריקה השנייה מודלקים רק הקווים הזוגיים, זהו השדה השני (שדה תחתון). מכאן מגיע שם השיטה, שהוא ראשי התיבות המיצגים: Phaze Alternate Lines - קווים מתחלפים.
על-מנת למנוע הפרעות חשמליות, השיטה בנויה מ-25 פריימים בשנייה. כך, בארצות בהן זרם החשמל הוא זרם חילופין במהירות של 50 חילופים בשנייה (50 הרץ) כמו בישראל ובאירופה, מתבצע החילוף כאשר קרן האלקטרונים חוזרת לנקודת הפתיחה בסריקה.
בשיטת PAL ישנם 768 קווים אופקיים (מתוכם מוצגים 720), ו-576 קווים אנכיים (מתוכם מוצגים 540). שיטות חדשות מתחילות כיום להיות שמישות בשוק השידור (HDTV), ומאפשרות שידור ברזולוציה גבוהה יותר.

NTSC
שם התקן הוא ראשי תיבות של הוועדה הלאומית האמריקאית לתקני טלוויזיה
(National Television Standards Committee).
הוא תקן לאותות וידאו, הנמצא בשימוש נרחב לשידורי טלוויזיה, במיוחד בארצות הברית, בקנדה, ביפן, ובמספר מדינות נוספות. במדינות אחרות מקובלים תקני PAL או SECAM.
בעיות בקליטה של אות NTSC עלולות לגרום לשינוי במופע אות הצבע. עקב עובדה זו נהוג להתבדח על שם התקן ולטעון שמקורו ב- "Never The Same Color" או ב- "Never Twice the Same Color" (לעולם לא אותו הצבע).
בתקן NTSC מכיל אות הווידאו 29.97 תמונות בשנייה. בכל תמונה יש 525 שורות, מתוכן רק 484 שורות מוצגות על המסך - שאר השורות מכילות מידע אחר. איכות התמונה נמוכה מזו שבתקן PAL, שבו כל תמונה מורכבת מ-625 שורות. השורות השונות המרכיבות כל אחת מהתמונות משודרות לסירוגין בשני שדות. שדה אחד מכיל רק את השורות שמספרן אי זוגי, והשדה השני רק את השורות שמספרן זוגי. תדר השדות, לכן, הוא 60 הרץ, מספר שנבחר בגלל תדר רשת החשמל בארצות הברית. התקן אומץ במדינות נוספות שבהן רשת החשמל היא בתדירות 60 הרץ. למעשה, בתקן NTSC הצבעוני התדר הוא 59.94 הרץ, מסיבות הקשורות לקידוד אות הצבע בתמונה.

SECAM
(ראשי תיבות של Systeme Electronique Couleur Avec Memoire) היא שיטת שידור טלוויזיה המקובלת במדינות ברית המועצות לשעבר, צרפת ומספר מדינות באפריקה.
טכנולוגיית ה-SECAM פותחה בצרפת, והוכנסה רשמית לשימוש ב-1 באוקטובר 1967 על ידי ערוץ France 2.
הרזולוציה בשיטת שידור זו היא 720x576, בדומה ל-PAL.

מפה גלובאלית של טכנולוגיות שידור עיקריות:
ירוק = NTSC
צהוב = PAL או שילוב של PAL \ SECAM
כתום = SECAM

תמונה שפורסמה

נראה לי שזה מכסה את הרוב,
אני אצרף נספחים...
המסמכים האלה נוצרו ע"י חברים בכירים בקבוצות המובילות ביותר, אשר ביחד הגיעו להבנות ותובנות ויצרו את החוקים והקריטריונים שעל פיהם, הסצינה חיה וכל השחרורים של הסרטים שאתם מורידים נעשים לפי הסטנדרטים האלה.

סטנדרטים לפיהם הסצינה הולכת (זה כמו פסק הלכה בעולם ההורדות) חח תוכן קדוש לפניכם...

הסטנדרטים לפיהם משחררים בסצינה Xvid:
תמונה שפורסמה

הסטנדרטים לפיהם משחררים בסצינה תכני HD x264:
תמונה שפורסמה

הסטנדרטים לשחרורי 720p של תכני טלויזיה:
תמונה שפורסמה

חוקי סצינת הטלויזיה (סטנדרטים לפיהם ישחוררו תכנים):
תמונה שפורסמה


תודה רבה לכל מי שקרא, תירגמתי ללא הפסקה במשך שעות אני שמח לומר שסיימתי,
נתתי לכם הצצה קטנה לסצינה ומידע בעיקר שזה כח, תלמדו ותשתפו תמיד.
Sharing is Caring.

המדריך נכתב ע"י DeadToRights בלעדית לפורום ZSC.

נערך על-ידי DTR-iL, 30.12.2013 - 02:22 AM.
מוכן.


קיבל תודות על-ידי 15 משתמשים:

#2
 stewie

stewie

    Andrés Iniesta <3

  •  מנהלים
  • 3807 הודעות
    • מונה תודות: 381 תודות
452
מעולה
תותח פשוט תותח!!!

#3
 Smile

Smile
  •  חברים רשומים
  • 165 הודעות
    • מונה תודות: 112 תודות
112
מעולה
איפה PPV נפוץ בדיוק? ראיתי אולי שחרור אחד כזה..

אחלה השקעה :)

#4
 talqwe

talqwe
  •  חברים רשומים
  • 287 הודעות
    • מונה תודות: 65 תודות
50
טוב
צריך בכל זאת להבדיל בין HD לאיכות DVD רגילה...

#5
 Tears of Steel

Tears of Steel

    F.L.S

  •  צוות לשעבר
  • 2318 הודעות
    • מונה תודות: 444 תודות
326
מעולה
בשבילי רק קידוד Blu-ray

#6
 JonSnow

JonSnow

    Game Of Thrones

  •  מפקחים
  • 2607 הודעות
    • מונה תודות: 447 תודות
327
מעולה
איזו השקעה, תודה רבה. !

#7
 DTR-iL

DTR-iL

    Out Of Service! ;)

  •  צוות לשעבר
  • 828 הודעות
    • מונה תודות: 374 תודות
393
מעולה

צפה בהודעהSmile, ב-29.12.2013 - 22:29 PM, אמר:

איפה PPV נפוץ בדיוק? ראיתי אולי שחרור אחד כזה..

אחלה השקעה :)
ppv נפוץ בשחרורים של ufc ובעוד תכנים...
תעשה חיפוש בכל אתר כללי אתה תקבל עוד תשובות...

שימו לב שזה עוד לא גמור.

נערך על-ידי DTR-iL, 29.12.2013 - 23:19 PM.


#8
 jjbiggs

jjbiggs
  •  VIP
  • 3380 הודעות
    • מונה תודות: 495 תודות
214
מעולה

צפה בהודעהSmile, ב-29.12.2013 - 22:29 PM, אמר:

איפה PPV נפוץ בדיוק? ראיתי אולי שחרור אחד כזה..



בעיקרון ( PPV Marketing: Per View Marketing) ) תשלום לפי צפייה מסופק ברוב חברות הטלוויזיה שיכולים לרכוש אירועים ולשדר אותם בערוצי הצפייה בתשלום וכוללים אירועי קרובות איגרוף, כדורגל, סרטים , בידור וכו'.

Pay Per View הוא אחת מאפשרויות שירות הכבלים שמגלגלות סכומי עתק על חשבון תושבים ברוב מדינות העולם (ארצות הברית היא המובילה גם בהכנסות בשנה וגם מבחינת תוכן הרב שיש לשדר).
לפי דעתי אם כבר שילמת עבור שירותי כבלים, זה לא נראה הגיוני , כי אתה תצטרך לשלם יותר בכדי לקבל את הבונוסים(לדוגמא: YES ו-HOT VOD או ערוצי הספורט של צ'רלטון שמשדרים קרבות אגרוף חוץ מהכדורגל), נכון?

הטריק בלגבות תשלום עבור שירות כאירוע מיוחד או לשלם עבור חבילות PPV המבוססות על תוכניות מסויימות שאינן זמינים דרך שירות כבלים רגיל, בדרך כלל אלה הם דברים שכיום מורידים בטורנט ולא שווה את הכסף שהולך על התכנים (פריירים לא מתים רק מתחלפים), ולבסוף רואים את החשבון בסוף החודש ומבינים למה אנחנו משלמים כל כך הרבה לחברות הכבלים.

לשלם על "אירועי נוף" ותצוגות ראווה, כמו ספורט בשידור חי, מתרחש בזמנים מסוימים בלבד לעומת שסרטים משודרים בכל זמן ביום.  ברוב המקרים, שיש Pay Per View זמין היא דרך מצויינת לקבל את הבידור כאן ועכשיו הצפייה Pay Per View היא דרך עלות נמוכה יחסית  בכדי לקבל משהו נוסף משירותי הכבלים שלך - רק לוודא שאתה מבין איך Pay Per View עובד לפני שאתה צלול פנימה ותתחיל להזמין כמו משוגע!

הטלוויזיה בתשלום מנסה בכל דרך לשפר את חוויית הצופה, לעיתים קרובות באמצעות מדריך תוכניות אלקטרוני, חיפוש ובחירה של תוכנית בעזרת השלט, העיקר להפחית את ההורדות הלא חוקיות וגם רוב הPPV בעולם הוא ממש זולים בין 10 ל- 20 או למשל WWE עולה 50 דולר לשידור מרכזי או שידורי HBO וכ'.

עבור ההורדות באינטרנט ותעשיית הטלוויזיה בתשלום נמצאת במצב יחסית טוב, למרות שכנראה אין היא( הטלוויזיה) במצב כל כך טוב כפי שהיא מתיימרת להיות ולמשוך את המורידים ל-PPV.  הדרך הטובה ביותר של החברות לשמור על הלקוחות היא להמשיך לנצל את חוויית הלקוח שנותנים הכבלים ללקוח. הגיע הזמן שתעשיית הטלוויזיה בתשלום תספק לצופים חווית צפייה מושלמת והורדת מחירים בישראל .

נערך על-ידי jjbiggs, 29.12.2013 - 23:49 PM.


קיבל תודות על-ידי 1 משתמש:

#9
 Oxygen

Oxygen

    Legendary user

  •  חברים בכירים
  • 788 הודעות
    • מונה תודות: 63 תודות
38
בינוני
  • מיקום: תל אביב
איזה השקעה!
תודה רבה :)

#10
 amir232

amir232
  •  חברים רשומים
  • 105 הודעות
    • מונה תודות: 8 תודות
8
רגיל
מטורף! עזר לי להבין טיפה יותר .. לרוב פשוט הייתי מוריד ממה שאני זוכר שטוב או לא - תודה !(:

#11
 DTR-iL

DTR-iL

    Out Of Service! ;)

  •  צוות לשעבר
  • 828 הודעות
    • מונה תודות: 374 תודות
393
מעולה
עכשיו זה מוכן ;)
לכל מי שידע או לא ידע מקווה שזה מוסיף טיפה.
לילה טוב חח

#12
 talqwe

talqwe
  •  חברים רשומים
  • 287 הודעות
    • מונה תודות: 65 תודות
50
טוב
ברכותיי!!
אתה חולה נפש :D

קיבל תודות על-ידי 1 משתמש:

#13
 Bing

Bing

    Bing- יותר טוב מגוגל.. ;)

  •  חברים רשומים
  • 536 הודעות
    • מונה תודות: 14 תודות
13
רגיל
ואוו!! איזה השקעה :)
תודה רבה אחי

#14
 aviel123

aviel123
  •  חברים רשומים
  • 224 הודעות
    • מונה תודות: 88 תודות
54
טוב
  • מיקום: HOUSE MUSIC
אחי שוב שיחקתה אותה ! פשוט שאפו!

קיבל תודות על-ידי 1 משתמש:

#15
 abrgil

abrgil
  •  חברים רשומים
  • 249 הודעות
    • מונה תודות: 55 תודות
29
רגיל
שאפווווו
האמת מזה מעניין אותי לדעת על איכויות של HD כלומר איך בודקים איזה איכות טובה יותר בעזרת הBITRAME VIDEO FRAME וכאל

#16
 katzir.s

katzir.s
  •  חברים רשומים
  • 547 הודעות
    • מונה תודות: 14 תודות
7
רגיל
פש.............................איזה השקעה, למדתי משהו. תודה

#17
 scodoo2

scodoo2
  •  חברים רשומים
  • 741 הודעות
    • מונה תודות: 77 תודות
48
בינוני
  • מיקום: ישראל
תודה על ההשקעה ועל המדריך המצויין
:tanx11:

#18
 Muzic

Muzic
  •  מפקחים
  • 601 הודעות
    • מונה תודות: 151 תודות
98
טוב מאוד
השכלתי ממש לא מעט.
כל הכבוד, תותח!

#19
 DocWorld

DocWorld
  •  חברים בכירים
  • 372 הודעות
    • מונה תודות: 54 תודות
46
בינוני
וואו...
אתה פשוט תותח!
למדתי המון
תודה רבה!

#20
 -DirectorX

-DirectorX

    Camera, Lights, Action!

  •  Z-Sites
  • 176 הודעות
    • מונה תודות: 43 תודות
39
בינוני
  • מיקום: Hebits
תודה רבה, מדריך מעולה, למדתי ממנו.





תויגו גם עם אחת או יותר ממילות המפתח הללו: מידע

0 משתמשים קוראים נושא זה

0 משתמשים, 0 אורחים, 0 משתמשים אנונימיים