עבור אל תוכן

בקרוב: Dead Rising 2


  • אנא התחבר בכדי להגיב
תגובה אחת לנושא זה

#1
 Riko5

Riko5
  •  צוות לשעבר
  • 356 הודעות
    • מונה תודות: 0 תודות
13
רגיל

בקרוב: Dead Rising 2

זומבים. אי אפשר שלא למות עליהם. והנה לכם משפט פתיחה מתחכם לכתבה.

ועכשיו ברצינות. מה הקטע עם כל הזומבים האלה? למה הם כל-כך פופולריים ביחס, נגיד, לאנשי זאב? האם זו האנלוגיה המשומשת לחברת ההמונים? האם הם עושים לנו את זה בגלל שאנחנו נמשכים ונדחים כאחת על ידי כל קונספט המוות הבלתי נמנע, וכשאנחנו מנסים לשרוד בעיר מוכת זומבים אנחנו בעצם נלחמים נגד הגורל האנושי? אולי גם יש משהו במחשבה שהם יכולים להופיע בדמות האהובים עליך ביותר, שחוזרים מהעולם האחר כדי להרוג אותך בקרירות.

לענייננו, זה לא כל-כך משנה. בודדים הם סיפורי הזומבים שאנחנו מחפשים בהם ערך מוסף או עומק. בדרך כלל כל מה שאנחנו רוצים זה אימה זולה וסליזית שתמשוך אותנו למסך כמו שזומבים נמשכים למוח טרי ישר מהגולגולת. קבלו את Dead Rising 2.

[url="]


בסתיו הקרוב תקבלנה ה-360 וה-PS3 (ומאוחר יותר תצא גם גרסת מחשב) את Dead Rising 2 - המשך למשחק האימה-הישרדות-אקשן המוצלח של קאפקום מ-2006 - והאימה רבה. שוב אותם נחילים בלתי נגמרים של זומבים השועטים לעברנו וכל שעלינו לעשות הוא לקצץ אותם בהמוניהם במגוון דרכים וצורות. נדמה כי Capcom הולכת על כל הקופה ומתכוונת להציג שיפורים הן במשחקיות, הן במנוע המשחק והן בכמויות ואיכויות הזומבים – והדרכים שבהן ניתן לבצע בהם שפטים.


צ'אק גרין, גבר גבר
המשחק החדש מתרחש חמש שנים לאחר אירועי Dead Rising, בעיר שמבוססת על לאס-וגאס. המגיפה התפשטה לכל רחבי ארה"ב בעקבות אירועים שנחשפו בסוף המשחק הקודם - למי שזכה בציון משחק A. צ'אק גרין הוא הגיבור החדש שלנו, אלוף מירוצי מוטוקרוס בעברו; הוא אמור להיות בעל יותר אישיות מפרנק ווסט, העיתונאי שגילמנו במשחק המקורי. יש לו גם מוטיבציה אישית יותר ויותר סיבות לכעוס: אשתו הפכה לזומבי, הילדה הקטנה שלו מסתמכת על תרופה נדירה שהיא צריכה לקחת באופן קבוע כדי לא להפוך לזומבי גם היא - וצ'אק יעשה כל מה שצריך בשביל לדאוג שהיא תקבל אותה.

תמונה שפורסמה


המטרות והמשימות בהמשך מובטחות להיות מגוונות יותר, ויכללו בין היתר הגנה על עמדות מבוצרות וקטעי נהיגה-דריסה דרך רחובות ואולמות מוצפי גופות מהלכות, אבל כמובן שרוב הזמן נרוץ ברגל ונשתמש בכלי נשק אישיים, מסוגים בלתי שגרתיים ברובם, כדי לפלס לנו נתיב של חיים דרך יער של מתים.


שפוך חמתך על הזומבים
בתור התחלה, המנוע של המשחק שופר והורחב וכרגע מסוגל "להחיות" עד כ-6000 (!) זומבים במקביל, לעומת 800 'בלבד' במשחק הקודם.

כמובן, כל מפתח משחקים יודע שהעניין הוא לא הכמות, אלא איך מנצלים אותה לטובת משחקיות מלחיצה שגורמת לקצב פעימות הלב שלכם להישמע כמו החדש של סקאזי. לשם כך מבטיחים לנו המפתחים מספר שדרוגים. אחד העיקריים שבהם הוא היכולת להתאמה מפורטת של כלי נשק. נגמרו ימי הלום/ מסור חשמלי/ רובה ציידים העליזים. מעתה והלאה אנחנו בוחרים באופן מדויק, מדעי כמעט, מהי הדרך שבה אנחנו הכי רוצים לשסע את אויבינו חסרי הדופק. בין אם זה משוט קייק שמחברים אליו שני מסורים חשמליים, אלת בייסבול מלאת מסמרים, רימון מודבק לכדורגל או ראש אייל מפוחלץ, המשחק יציע לנו מערכת הרכבת נשקים ייחודית ומושקעת.

נראה כי בכל הקשור לציוד התקפי, אנחנו יכולים להיות רגועים. או מופרעים.

[url="]



כל-כך מגעיל שזה יפה
כמצופה משלוש שנים של התפתחות גראפית וטכנולוגית, הפעם מובטח כי מעבר לסביבה עירונית שנראית טוב יותר ואנימציות ורמת הפקה המתאימות למשחקים של ימינו, הגרפיקה המשוכללת יותר גם תשפיע על מידת האינטראקטיביות - והגועל - של המשחק. האפקטים יגיעו לרמות פירוט גבוהות מאוד, וכשנחתוך זומבי לשתיים נוכל לצפות בחדוותיות באיבריו הפנימיים זולגים מגופו לצד שאר הטררם הפתולוגי הצפוי. הכל במאמץ מערכת נמוך שלא אמור להביא להאטה וירידה בקצב הפריימים. נשמע חלומי ממש. או ליתר דיוק – סיוטי ממש.

תמונה שפורסמה


תארו לכם שאתם בתחנה המרכזית בתל אביב. אתם נמצאים בקומה השישית ואתם משקיפים על בן אדם שנמצא תחתיכם בקומה הרביעית. במקרה או לא, הבן אדם מחזיק ביד מסור חשמלי בעל שני ראשי חיתוך. כמו שניחשתם, כ-1000 זומבים מתחילים להציף את המקום מכל כיוון אפשרי. הבן אדם מפעיל את המסור ומתחיל להדוף אותם. כמות הדם, האיברים, הגופות והנתזים שמלכלכים את השטח צפויים להפוך את המסך לבלגן רציני. לכן היה חשוב שהמפתחים ישקיעו ברמות פירוט גבוהות שיאפשרו לשחקן להתמצא בתוך מה שנראה גרוע יותר משירותים צבאיים שמאירים לתוכם בפנס. אז בואו נסכם את זה ככה: אם המשחק הראשון נראה כמו סרט סוג ב', המשחק הנוכחי יראה כמו סרט סוג ב'... עם אפקטים ממש ממש טובים.


זומבי מוד
פן המולטיפלייר של המשחק הורחב באופן גורף. מלבד מצב Co-Op רגיל בו תוכלו לעבור את הקמפיין בשיתוף פעולה, הושקעו מאמצים רבים בפיתוח סוגי משחק ייחודיים שיתאימו לאופי המשחק. במילים אחרות – איך יהיה הכי כיף והכי תחרותי לכמה שיותר אנשים להרוג כמה שיותר זומבים.

הרעיון הבסיסי של המולטיפלייר בהחלט נשמע חדשני – הוא יתבסס על זה שהשחקנים משתתפים בסדרת ריאליטי בשם "Terror in Reality", המתקיימת בתוך עולם המשחק ומהווה חלק בעלילת משחק הסינגל. בתוך התוכנית, המטרה של המשתתפים היא כמובן להרוג כמה שיותר זומבים. אבל, שלא כצפוי, יהיו חוקים מסויימים שיגבילו את השחקנים בצורות שונות ויקנו לתחרות מימד טקטי – בדומה למשימות נוסח הישרדות. עדיין אין מספיק פרטים בשביל להבין מה זה אומר בדיוק ואיך יראה בפועל משחק במולטי – אבל לפי דוגמא קטנה נראה כי יהיו אלה משחקוני פעולה-טקטית בזמן אמת המשלבים אלמנטים של ריאליטי. מעניין.

[url="]



בזומבי שלנו
לפעמים אני תוהה מה גורם לי לרצות לשחק במשחק חדש. מה גורם לי לומר לעצמי: "ואוו, המשחק הזה נשמע ממש כיף". הרבה פעמים זה איזה חידוש במשחקיות, משהו מסקרן שגורם לי להאמין שהחוויה תהיה חדשה ומלהיבה שוב. ב-Dead Rising 2 אין שום חידוש יוצא דופן שקנה אותי. אבל גם לא צריך. יש משהו במאות זומבים שסוגרים עליך מכל כיוון, בלהסתכל להם לתוך העיניים הבוהות במבט נחוש ולמשוך בשרשרת ההתנעה של המסור החשמלי שפשוט עושה את זה. אם רק המשחקיות תהיה מלחיצה וכיפית מספיק, הנשקים מטורפים מספיק והתסריט לא שם על אף אחד מספיק, יהיה קוואבנגה.


קרדיט ל-אליאב סולומון



#2
 sadowm

sadowm

    ZSC FOR EVER

  •  Owner
  • 8137 הודעות
    • מונה תודות: 693 תודות
364
מעולה
תודה על המידע :)




0 משתמשים קוראים נושא זה

0 משתמשים, 0 אורחים, 0 משתמשים אנונימיים