עבור אל תוכן

חיבור...!


  • אנא התחבר בכדי להגיב
אין תגובות לנושא זה

#1
 jacksparorw

jacksparorw
  •  חברים רשומים
  • 302 הודעות
    • מונה תודות: 26 תודות
17
רגיל
שלום לקהילת ZSC קיבלתי לכתוב חיבור לחופש ( כיתה י"א)...
הנושא שלי הוא קיים קשר בין משמעת חזקה  בבתיספר לבין השגים לימודיים..,
עכשיו פסקת פתיחה יצאה בסדר אני  מאמין עכשיו רציתי לשאול איך אני מתחיל את הגוף באחד מהפסקאות שלי כתבתי נגיד :משמעת מתבטא ביכלות התלמיד לבצע משימות לא נעימות ...(ומשם נתתי דוגמה) עכשיו השאלה האם זה בסדר?
האם זו הדרך הנכונה לסיים פסקה?
רציתי לשאול אם עונשים יכול בצורה כלשהי להתקשר למאמר שאני כותב  עונשים נותנים יותר בעקבות עבירה פיזית/מילולית ואצלי זה יותר קשור למצויינות בלימודים. אם מישהו בכול זאת יוכל לעזור לי לקשר את זה אני אשמח.
עכשיו אם נגיד עשיתי פסקה אם הרעיון ש"הגיתי למעלה":משמעת מתבטא ביכלות התלמיד לבצע משימות לא נעימות
אבל נגיד היה לי רעיון לעשות על משמעת עצמית ובים היתר הזכרתי יכולת ריסון  רצונות כאלה ואחרים. מבחינה כזו ואחרת זה כן מתקשר לרעיון שהגיתי למעלה  אז האם מותר לציין זאת?
עכשיו את פסקת טענת הנגד+השלילה יצאה לי בסדר.
פסקת הסיום איך אני מקשר או יותר נכון איך אני מתחיל אותה נכון כך שיתחבר לי נכןו...?
בין פסקה לפסקה אני גם צריך להשמתש במילות קישור או שרק בתוך הפסקה.
זהו בעיקרון זה הכול אם מישהו יירצה להוסיף/לתת רעיונות הקשורים לנושא אני אשמח..

בבקשה לא להפוך את האשכול לספאם כי הוא באמת חשוב לי.


תודה ענקית לעוזרים!   (וסליחה על החפירה)




0 משתמשים קוראים נושא זה

0 משתמשים, 0 אורחים, 0 משתמשים אנונימיים