עבור אל תוכן

בקרוב: Asura's Wrath


  • אנא התחבר בכדי להגיב
אין תגובות לנושא זה

#1
 barak87

barak87
  •  חסומים
  • 94 הודעות
    • מונה תודות: 5 תודות
2
רגיל

sura's Wrath
       
תמונה שפורסמה   
כש-God of War פוגש את Dragonball Z לליל אהבים סוער ויוצא להם ילד פרוע במיוחד.
הקומיקס והאנימציה היפנית, המנגה והאנימה, מעולם לא היו כוס הסאקה שלי (ראו ערך: חמישה משחקים יפניים מוזרים).  יכול להיות שהדבר נובע מהבדלי התרבות התהומיים בין המזרח למערב, אבל באופן  פשוט יותר נראה לי שהסיבה נעוצה בנטייה המוגזמת של היצירות הללו  למלודרמטיות מגוחכת, פילוסופיה בגרוש וגיבורים שתקועים לנצח בגיל ההתבגרות  המעצבן, ושהדבר הכי מעניין שיש להם להציע לעולם זה תספורות בלתי אפשריות.  בל נשכח את האובססיה של המאיירים היפניים לנערות תיכון לבושות מדים  מינימאליים ולמחושים. המון מחושים. אבל אלה, כמובן, יתרונות.

למרות המחושים, אם כך, מעולם לא נמשכתי למשחקי אנימה למיניהם, ובהם סדרות דרגון בול זי או נארוטו המשגשגות. אבל משהו השתנה עם Asura's Wrath. לאחר  שראיתי את סרטוני ההדגמה שלו ואף התנסיתי בדמו, לא יכולתי להישאר אדיש.  המשחק הזה כ"כ מטורף, כ"כ יוצא דופן, שהוא גורם לי לרצות לקרוע את החולצה  באגרסיביות, לנפח את השרירים שאין לי ולרוץברחובות העיר תוך כדי צרחות  היסטריות של Kamehameha, Mother Fuckers!!!

  נקמה מאוחרת

אזורה עצבני. כמה עצבני? ובכן, מכירים את הכעס שמבעבע בגוף כאשר אתם  בטעות מטיחים את האצבע הקטנה של הרגל בחפץ קהה כלשהו בבית? אז לאזורה זה  קורה כל הזמן, בקנה מידה קוסמי ובכל שמונה האצבעות הקטנות של ארבעת זוגות  הגפיים שלו. מאחר ומדובר ביצור שהוא הכלאה בין צ'אק נוריס לסן-גוקו, אז  כשאזורה עצבני כולם עצבניים.

אזורה, שמבוסס באופן חופשי על ישויות מהפנתיאון ההינדי, הוא אחד משמונה  אלים שתפקידם לשמור על היקום ועל כדור הארץ מפני ה-Gohma, רוחות רעות  שמתגשמות בצורת חיות מפלצתיות. לאחר שהוא חוזר מאחת ממשימותיו כנגד הרוחות  הנבזיות הוא מגלה שהקיסר השמימי נרצח על ידי עמיתיו, שגם הפלילו אותו  ברצח. כעונש מוצאת אשתו להורג, בתו נלקחת ממנו והוא מופשט מכוחותיו ונשלח  לגלות בכדור הארץ, קבור תחת הר עצום. עכשיו אפשר להבין למה הוא כועס.

שנים-עשר אלף שנים עוברות, ואזורה ניעור לחיים על ידי ילדה תמימה  שמתפללת להגנה. העידנים שחלפו לא ציננו את להט הנקמה שבליבו, והוא יוצא  למסע ונדטה באחיו האלים, שבינתיים הפכו חזקים ומושחתים הרבה יותר.

  אצבע, אלוהים!

התגובה המתבקשת לאחר קריאת תקציר הסיפור ומאפייני המשחק של Asura's Wrath היא "טוב, עוד חיקוי של God of War".  יש בה צדק חלקי: זהו אכן משחק לחימה פנים אל פנים בגוף שלישי, עם רקע  מיתולוגי, דגש מוגבר על קרבות ענק ושימוש תכוף ב- Quick Time Events. אבל  God of War רק הקצין את המיתולוגיה; לקח סיפורים על אלים, גיבורים ומפלצות  והגדיל את קנה המידה וה-Bad Ass-יות ביחס או שניים. Asura's Wrath לא טורח  עם הגזמה; הוא הולך היישר אל מחוזות הטירוף הבלתי נתפס, מקום בו קרייטוס  וחבורת האלים שסביבו נראים בנאליים ובלתי מזיקים כמו ערב שירה בציבור עם  שרה'לה שרון ולהקתה.

רוצים דוגמא? בבקשה: באחד מקרבות הבוסים המוקדמים של המשחק, אזורה נפגש  עם Wyzen, אל במשקל כבד שנדמה שאכל יותר מדי נודלס. הקרב מתחיל בחילופי  מהלומות עם Wyzen ופמלייתו. לאחר שאזורה מעיף את האליל העגלגל מקצה צוק,  הנ"ל חוזר בצורה חדשה, בגודל של פסל החירות בערך. הקרב נמשך וכולל חילופי  אגרופים, ירי של מטחי אנרגיה ואף לחימה בספינת חלל קולוסאלית שמלווה את  האליל. אזורה מצליח לגייס את כלל כוחותיו וזרועותיו ומצליח לבסוף להעיף  אתWyzen אל מחוץ לאטמוספרה.

רוב המשחקים היו מסתפקים בכך ועוברים לשלב הבא, אבל לא Asura's Wrath.  לאחר ששוגר אל החלל שב Wyzen בהתגלמות נוספת, והפעם בגודל גוף אסטרונומי  שמרחף מעל הכוכב. הוא מניף אצבע בגודל עיר ומנסה למחוץ את אזורה כמו חרק,  בעוד הגיבור מגייס את כל זעמו הניכר כדי לעמוד בפרץ ולחסל את הנפיל סופית.
העימות  הזה עם Wyzen, אגב, משאיר את אזורה בלי גפיים כלל. לא שזה מה שיעצור  אותו: במהלך קטעים נרחבים מהמשחק יתהלך הגיבור כמו האביר השחור של מונטי  פייטון וילחם באויביו באמצעות ראשו, ברכיו, כל מה שיש. אתם יכולים לדמיין  את קרייטוס חסר ידיים, מזנק על אויביו ומחסל אותם ברסיות? לא, זה לא ממש  יהיה ברוח הסדרה.

   עד כמה שהדמו של המשחק משתף את השחקן בביצועים הרואיים שלא נראו  מעולם אפילו בעולם ההרואי של משחקי מחשב, המשחקיות שלו מכילה פגם אחד  משמעותי: יש מעט מאוד ממנה. שלב הלחימה ב-Wyzen אמנם מחולק למספר שלבים  מגוונים, ובהם מכות עם חייליו של האל וקטעי יריות "על מסילה" בדומה  ל-Panzer Dragoon; אולם אלה מכילים הרבה יותר אירועי Quick Time מאשר  משחקיות של ממש. תחושת הסיפוק שבהבסת אויב גדול פי עשרה טריליארד ממני קצת  נפגעה מהעובדה שהתרומה שלי לקרב הסתכמה בלתזמן מדי פעם לחיצה על ריבוע  ומשולש ולסובב את הג'ויסטיק הימני ברגעים אינטראקטיביים במיוחד. המתפתחים  ב- Cyberconnect 2 מבטיחים שהדמו נועד להדגמה אמנותית בלבד, ושהמשחקיות  בגרסא המלאה תהיה הרבה יותר חופשית ומעמיקה - ובמימוש ההבטחה הזאת תלוי  גורלו של Asura.   אתם תאהבו אותו כשהוא כועס

תאריך יציאתו של Asura's Wrath מתקרב במהירות, וגם אם לא יהיה מדובר  בחוויית המשחקיות הכי פרוגרסיבית ש-2012 תוכל להציע, ניסיונות קודמים ליצור  חוויות קרב גדולות מהחיים במשחקים כמו Painkiller, Shadow of the Colossus  ו-God of War פשוט נעלמים בצל שלו. לא יודע מה איתכם, אבל לי זה עושה  תחושה חמימה בבטן לקראת צאתו של Asura ב-21 בפברוארלאקס בוקס וסוני 3




מקור =GAMES







0 משתמשים קוראים נושא זה

0 משתמשים, 0 אורחים, 0 משתמשים אנונימיים