עבור אל תוכן

גולן טלקום מדווחת על 50 אלף לקוחות חדשים


  • אנא התחבר בכדי להגיב
5 תגובות לנושא זה

#1
 HolyHacker

HolyHacker
  •  חברים בכירים
  • 277 הודעות
    • מונה תודות: 14 תודות
9
רגיל

תמונה שפורסמהפחות מחודש מאז הכריזה גולן טלקום על השקת שרותי הסלולר, וכבר היא מדווחת על כ-50,000 מצטרפים חדשים. החברה הציעה כזכור מחירים שוברי שוק יחד עם הוט מובייל, ובמחיר של 99 שקל יוכל הלקוח לשוחח ללא הגבלה.

ואולם עדיין לא הכל וורוד שכן לקוחות רבים התלוננו כי נשארו ללא קו מאז שהגישו בקשה לניוד מספרים וכי בדף הפייסבוק של גולן טלקום נרשמות תלונות רבות של לקוחות זועמים, ועל כך הגיבה גולן טלקום:

“בעקבות ההיענות חסרת התקדים וההצטרפות המרשימה לגולן טלקום, נוצרו עומסים שהובילו לעיכובים, חלקם בתהליך ההרשמה וחלקם בעקבות חסימות מצד חלק מהמתחרות בתהליך הניוד אל חברת גולן טלקום.

החברה פועלת במרץ על מנת לתת מענה ופתרון לכל אחת ואחת מהבעיות, מעבה את מוקד שירות הלקוחות, הן במערך הטלפוני ובמערך האינטרנטי באמצעות עמוד הפייסבוק, והן בהגברת כוח האדם הלוגיסטי בתוך החברה. גולן טלקום מבקשת לנצל את ההזדמנות להודות לעשרות אלפי הלקוחות על הבעת האמון ועל ההצטרפות למהפכה שהיא מובילה בשוק התקשורת בישראל. גולן טלקום מתנצלת בפני כל אלה החווים עיכובים או תקלות.”

חבילת ה- 99 ש"ח הכל כלול שמציעה גולן טלקום כוללת שיחות +  SMS+ MMS + אינטרנט + שיחות בינלאומיות לטלפונים נייחים ב- 31 מדינות (בארה"ב ובקנדה גם לניידים) – ללא הגבלה. חבילת ה- 9.99 ש"ח כוללת 60 דקות  + 60  SMS+Mb 10  אינטרנט.



קרא עוד: http://www.tgspot.co.../#ixzz1x1iu2hav



#2
 NickF

NickF

    Master

  •  Owner
  • 3548 הודעות
    • מונה תודות: 73 תודות
140
מעולה
אתה מפרסם על גולן טלקום? :)

#3
 NeoTrix

NeoTrix
  •  מנהלים ראשיים
  • 5533 הודעות
    • מונה תודות: 341 תודות
286
מעולה
זה או שאני אוטיסט... או שבעצם כל ה 50 אלף ומעלה אנשים שהצטרפו אליהם הם אוטיסטים?!
כאילו מה הקטע, רואים שזו חברה חדשה בחיתוליה, כל שניה יש אנשים שמתלוננים, אז איך יוצא שגל כזה של אנשים מצטרפים אליהם,
זה יוצר אצלם צוואר בקבוק, מה שעוד יותר מקשה על מתן היענות ותמיכה ללוקחות החדשים שלהם. ואז יצא מצב שאנשים
לא יראו את ה-SIM שלהם חודשיים אחרי שהם הזמינו, קיצור נראה לי קצת הזוי. הדבר הכי הגיוני שאני רואה כרגע לנכון זה פשוט להמתין
כשיפתחו מספיק מוקדי תמיכה, לראות ביקורות בעתיד ורק אחרי זה לעבור.
אני כמובן מבין שישראלים רודפים אחרי הצעות משתלמות, השאלה האם זה באמת משתלם ושווה את הכאב ראש שאנשים מוכנים לחטוף בשביל לקבל תמיכה כראוי.

#4
 xdrugz

xdrugz
  •  חסומים
  • 163 הודעות
    • מונה תודות: 18 תודות
4
רגיל
הצעה באמת משתלמת אבל אני בכל זאת מעדיף כרגע את הגדולות כי יש לפחות תמיכה נורמלית והם מתחילים להוריד מחירים
עד שלגולן טלקום לא יהיה תמיכה נורמלית אני לא יצטרף

#5
 HolyHacker

HolyHacker
  •  חברים בכירים
  • 277 הודעות
    • מונה תודות: 14 תודות
9
רגיל

צפה בהודעהNickF, ב-06.06.2012 - 20:36 PM, אמר:

אתה מפרסם על גולן טלקום? :)


חח אוביקטיבי

#6
 nini132

nini132
  •  חברים רשומים
  • 21 הודעות
    • מונה תודות: 0 תודות
0
רגיל
עברתי להוט מובייל, למשתמשים לייט כמוני שבקושי מדברים/מסמסים/גולשים זה עדיף.
(וזה לא שאני לא עושה את זה. פשוט אני גולש על האינטרנט האלחוטי שלי, מוציא דרכו SMS באיימסג' ובוואצאפ, ושיחות דרך viber ודרך TUme )




0 משתמשים קוראים נושא זה

0 משתמשים, 0 אורחים, 0 משתמשים אנונימיים